Var rädd om det du har..!

Nu när jag är sjuk så känner jag att jag har tid med att skriva
här, så jag tänkte skriva något jag har tänkt göra LÄNGE! Fast inte
"blivit av" ;) 
 
Jag vill bara säga att jag tycker barn/ungdomar ska vara mer snälla
mot sina föräldrar och syskon! Vad skulle ni vara utan dom liksom?
INGENTING! Det är dom som gör så att ni har det bra, föräldrarna
jobbar och ger er allt ni vill ha typ (om ni är bortskämda..) men iaf,
dom ger er saker, mat, kläder och det ni har! Syskonen är som er..
Ja, ungefär som er själva! Det är ju dom som alltid finns för er om ni
inte kan snacka med era föräldrar om nått.
 
Jag kan säga att jag tänker ofta på detta men att jag ofta blir småsur
på mina föräldrar.. Och såklart på Erika! Jag försöker tänka på att
jag ska vara snälla å så på dom. Men det funkar inte alltid! Det är det
jag tänker på också.. Man har ju sett filmer där familjer förlorar sina
syskon eller föräldrarna! Jag skulle ALDRIG klara av det! Så tänk
om man bråkar med någon i familjen och sen helt plötsligt händer
något så är dom borta föralltid.. Då kan man inte ens säga förlåt! :/
Man ska ju inte tänka så hela tiden, men det är så jag tänker
ibland när det är "allvarligt". 
MAN SKA ÄLSKA DOM HELA TIDEN OCH INTE BRÅKA NÄR
DET INTE ÄR NÖDVÄNDIGT! ♥♥
 

ÄLSKAR MIN FAMILJ PRECIS SOM DOM ÄR!
Även att dom e lustiga :3 ♥
 

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback