In tha Sweeeden!

Tjeeeeena! Nu är jag i Sverige igen :') Vi i familjen var på
Gran Canaria nu i en heeel vecka! As gutt! ♥ Har blivit
brun också, jippii! :3 :D LOOOVE IT! ♥♥♥
Men jaa.. Nu kommer ju då EN MASSA bilder, men jag hoppas
att ni orkar kolla på dom.. :3 Jag hade jätte kul iaf och alla
i familjen hade det, första gången vi var utomlands :3 Anledningen
till att vi åkte var att pappa fyllde 50 år så vi firade han på det
sättet och det var jätte kul! :D Pratat både spanska och engelska
med en massa folk.. :3 Kul faktiskt! Det läskigaste va när man 
var i någon affär så frågade dom utländska gubbarna vart man
kom ifrån man bah: Sweden..? Så börja dom prata svenska xD
Och engelska då .. :p
 
 
 
Kollade på en film påväg dit :p
 
 
 
 
 
POOLEN ♥
Vår bästaste! "Isbjörnen" eller "Snövit".
Jag fattar inte vad det va för något asså.. Det va mer än 6 katter
där i "ute resturangen" när vi åt frukost och kvällsmat! 
 
 
 
 
 
Brunare nu :3 ♥
 
 
 
 
 
 
 
En levande människa som man slängde en peng åt så gjorde
han något och jag fick en klubba av honom :3
 
 
Köpte en ny ÄKTA keps och ett;
Mobilskal :3
Läskig strand.. Kom jätte stora vågor, först var det kul sen kom 
det för stora så jag låg på botten och skrapade imot med knäna
och händerna.. Va ju äckligt vatten också, salt och sand :p
 
Bilder från när jag och Erika hade tråkigt på planet.. :p
Såååå söt..
Mamma :3 Söt du e när du sover xD
Pappa med (y))
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback