Går det bra tycker du?

Hellooo! Min dag har sett ut; Duschade på morgonen, kollade
sen på film med syrran i 2 timmar på "Simon och ekarna" och
den var bra men lite seg på slutet och sen pluggat och lagat mat.
Bra dag eller? Jo, hyfsad! Sen har jag och AnnaJ bestämmt att vi 
nog ska sova över på fredag-lördag (: 
 
Går det bra för mig på min andra blogg också tycker ni? :)
Har ni inte kollat in den så måste ni gör det, för sen får ni
bestämma hur jag ska göra sen "framöver" för jag kan
nog inte blogga på båda bloggarna.. Blir nog lite jobbigt för ER
att läsa båda två liksom ;) Så ni får kommentera om jag ska
ha kvar denna eller devote-bloggen! :)
 
http://moizzhallberg.devote.se/ 
 
Brist på liv så tog en massa bilder (y)
 
 
 
 
 
 
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback