Otursdag.!

Hej! Kom hem för en halvtimme sen ungefär å så har jag ätit
lite och ska snart berätta varför det är min otursdag idag..! -.-'
Men först ska jag berätta om igår som jag skrev i förra inlägget ;)
 
I skolan: 
Så det det de vanliga lektionerna, Matte, So, Spanska, Slöjd och Bild.
På matten så gjorde vi ett oförberett "prov", gick hyfsat.. So och 
Spanskan var som vanligt, inte så speciellt. Slöjden så syr jag korsstygn
så hann rätt långt och när vi nästan skulle sluta så kom Sandra in och
ville prata med mig, men vi fick ta rast en liten stund för vi håller på så länge,
så jag gick ut och snackade "tjejsnack" en liten stund med henne! :)
På bilden var rätt kul, man skulle göra en rolig figur om sig själv! Men när jag
är klar så kan jag lägga upp en bild på hur den blev! :') Om några veckor.. :p
 
Hemma: 
När jag kom hem så gjorde jag först inget, sen skrev jag en lista på vad jag ska
packa..- och den blev ganska fin! :3 Sen skrev jag en "låt" som inte blev klar, men
kanske ska fortsätta sen ;) Och så skrev jag ju dikterna i en bok! :) Vissa är 
ju bara lustiga som jag gjorde, men vissa är ju bra och jag fattar inte hur jag kom
på att skriva dom! xD (y)
 
Idag är ju då min otursdag för att;
Inatt kunde jag inte sova, vaknade flera gånger! -.- Sen idag på morgonen
så kom mamma och sa nu går jag så somna inte om nu och min klocka var
ju att den skulle ringa en gång till. Men nehe? En halvtimme efter ungefär så kom
pappa och sa: "Har du inte försovit dig nu?" Och jag tänkte ju att klockan skulle ringa
en gång till så jag sa bara; Nejdå! Och när jag kollade på klockan hade jag såklart det -.-
Det var bara att skynda sig äta, klä på sig/göra mig iordning och skynda mig till
bussen! Även stod jag i 10 minuter nästan och väntade på bussen x)
 
Sen i skolan så la jag alla mina saker på mitt skåp, bald annat datorn.. Så sen
när jag skulle ta alla sakerna så höll jag först i allt, sen bara tappade jag allt,
datorn med förståss så det blev ett märke på sidan av den där den landade -.-
Fan..! Men den gick inte sönder som tur var! :3
 
Sen idag på morgonen kollade jag, AnnaJ, Ronja och Caisa på "Friday 13 th"
en "skräckfilm".. :p Men vi hann inte se klart hela, jag och Anna fortsatte att 
kolla på den lite i bussen, men hon ska ta med sig den igen! ;D
 
DET SKULLE NOG VART FREDAGEN DEN 13:E FÖR DETTA VAR
SÄMSTA DAGEN PÅ LÄÄÄÄÄÄÄNGE..! 
Så får ta och stänga av allt och mig själv genom musik och bok och
hoppas att Joanna ser mitt sms om hon vill vara..!
 

 
Moizz<3

Postat av: Alexandra

Jättefin blogg,bloglovinbyte? Följa varandra på instagram? jag följer redan dig, jag heter lovephotoalexsandra ;D

Svar: Tackar! :) Visst (:
Moa Hallberg

2012-10-16 @ 21:06:26
URL: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback