YES! Jag klarade det SJÄLV!

Hej! Som jag skrev idag så höll jag ju på med något för att
kunna blogga mer och jag gjorde en ny blogg på Devote.se
så nu kommer jag kunna blogga MER under dagen! :D
Men jag kommer ha kvar denna blogg också, ett tag iaf
så jag kommer blogga på båda då alltså, men mest på
devote och så på kvällen ibland kommer jag lägga upp
här. Så jag kan skriva i denna när jag lagt upp på den
andra och sen skriva på devote när jag skrivit något här!
Och min nya blogg heter då;
 
http://moizzhallberg.devote.se
 
Men idag var jag ju med Joanna och vi gjorde inte så jätte
mycket, pratade, var ute en stund och satt inne vid datorerna.
Vi tog några bilder med någon webcam sida :3
 
 
 
 
 
 
 
Sånna här med andra slags olika "modeller bilder" får ni se mera
av gissar jag! :D
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback