Städning på G!

Har varit ganska lat nu i någon vecka och inte orkat säda
i rummet.. Så jaa, det är VÄLDIGT dammigt..! Och mina
möbler (dom är vita) men det är något lustigt med dom
för dom drar till sig damm jätte lätt, när jag torkat dom
så kommer det mer nästan direkt -.-
 
Idag på gymnasten gick det jätte bra! :3 Vi körde matta (-airfloor)
och fristående. På mattan körde jag; rondat-flickis-salto, rondat-flickis-sträcktsalto,
frivolt,öppna-rondat-flickis, handvolt-grupperadvolt och handvolt-sträcktvolt!
Är väldigt nöjd! ;3 Men nu har jag ont i knäna :/ Så nu ska jag 
dunka musik och sräda! :D
 
Glöm inte Williams lista ikväll! :3 ♥♥
(Förra avsnittet ägde ju! :D "Ehm William.. Jag är gay!" HAHAHAHA!)
 
 
Saknar mina långa naglar! :'(
 
~I wanna sing, I wanna shine. I wanna scream till the words dry out~
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback