Prat och bästis = ♥

Heej! Skolan har varit rätt chilldill idag, alla tjejer har tagit
livmoderhalscancer sprutan fast jag har inte tagit den å vet fler
som inte har tagit den så jag e inte helt ensam om det! ;) 
Hade inte Elevensval idag = teater, för jag ville inte vara själv där
och sen så dom 2 tjejerna i klassen som också har det va yra
typ och så kom vi inte in för det var låst x))
Fattar inte varför jag jämt är så kall om fingrarna nu -.-
Men iaf, ÄLSKAR mina vänner just nu! Alla e sååå snälla, har
fått fler vänner på jätte kort tid! :3 Killkompisar också..! :DD
 
Har suttit och pratat med Ronja idag på rasterna också, rätt
könt tycker jag fast kan nog varit skönast för henne! Det är
verkligen bra att ha alla sina vänner hos en och verkligen prata
ut ibland! Kan kännas lustigt och konstigt att göra det ibland, men
jaa.. Man måste ju det så man inte mår dåligt innombords och inte
säger något till någon..! 
 
Till Ronja:
Som jag sa idag, jag finns alltid och du kan lita på mig att inget
av det du sa idag kommer jag säga till NÅGON! Bra att du sa det
du sa så att jag vet det! Jag stöttar dig igenom detta ALLTID!! Du,
gumman? Du är bäst, min bästis och du finns alltid för mig! Jag
kommer alltid finnas för dig! :* ♥
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback