Myyys ikväll!

Heeej! Vaknade vid 5 idag och så somnade jag ju såklart om,
sen har jag vaknat typ 5 gånger tills jag gick upp vid halv 10.
Hade ännumer träningsvärk än jag hade igår! ;o Orkar ite lyfta
armarna nästan x))
Ikväll ska jag ha mys med bästa Elvis! :D Kommer bli awesome!
Hon ska ju sova över här inatt och det är första gången vi är! :3
Kommer bli lite nervöst men JÄTTE KUL! :D Kommer nog upp
en del bilder här sen imorgon/ikväll! Funderar på om hon och
jag ska göra ett videoinlägg sen också.. För hon är jätte duktig
på att göra det! Hon brukar göra det rätt ofta och jag bara 
ÄLSKAR DOM!! Hon är så jävla rolig i alla dom inläggen! :D xD ♥♥♥
Kolla in hennes blogg dåe!
http://snillesflikkah.blogg.se HON ÄR BÄST! :O ♥
 
Kolla! Man ser ju bara hur snygg människan är också! ♥
 
Har duschat precis så ser rolig ut nu, ska platta håret sen
när det har torkat lite mer! :) Ska städa i rummet också
så Elvira inte kommer till ett äckligt fult hus .. xD
Tog bort min kalenderaffich på artister och satte upp 4 bilder
jag har målat för typ 1 år sedan som jag hittade nu .. :3
 
Inte så bra bild men min webcam.. Men jag gillar dom
med blommorna och mitt namn :D Den längst upp till vänster,
tur att man inte ser den så bra.. Den är lite lustig ja! :p
 
Moizz<3

Postat av: elvis

AW , älskar dig finaste unge!!
Kommer fan bli grymt!!

Hahha dedär med videoblogg får diskuteras, suger på att göra såna ju, hahaha D: <3

I LAV JU ♥♥♥♥

2012-09-08 @ 11:07:18
URL: http://snillesflikkah.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback