Lite chillidill idag!

Tjooo! Var ett tag sedan jag skrev nu tro jag.. x) Men jag kan
ju säga sååhär dåe..; Att skolan e braaaoig nu igen och
jag har lärt känna alla ännumer så nu e allt lugnt :3 :D
Men skolan är kankse inte så kul om att skriva här i bloggen och
inte såkul att läsa för er..? Men vi i klassen har kul på
rasterna/håltimmarna, sitter utanför kafeterian eller går runt
och då spanar vi inte in killarna eller så.. nänä .. :3
 
Idag skulle jag varit med Elvira men hon blev sjuk, så vi ska nog
vara i helgen ist :D
På fredag ska nog Erika följa med till skolan också, för hon vill
"hälsa på hennes gamla lärare" x)
Här kommer några bilder som jag tagit under några dagar här ;)
 
Bussen med Jonnizz! ♥
 
Söta vi är! ♥
 
Söta pluttisar! ♥
 
På håltimmen igår :) ♥
 
Bussen idag igen :3 ♥
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback