Kvällsinlägg!

Tjoo! Nu ikväll har jag och min Pelvis suttit vid datorerna
*som vi gör nu* och varit ute och passat boll och skrattat
som FAAAN!! :D Asså, vi har inte varit NÅGONGÅNG förut
och knappt sagt så mycket till varran i skolan eller så, men
asså.. Vi snackar som om vi kännt varran hela livet nästan
känns det som..! HON E FAN BÄST! :') ♥♥♥
 
Vi sitter å dippar nu, skrattar, lyssnar på musik och bara
hare mysigt! :'D Denna helg blir den bäääästa på LÄNGEE!
Har inte skrattat såhär mycket med någon på as länge och
menar det verkligen! INTE MED NÅGON!! ;o :*
 
Bara så ni veet, detta är inte sista inlägget för ikväll :3
 
Moizz<3

Postat av: elvis

JAG ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA KOMPIS.

VI KLICKADE VERKLIGEN DIREKT & DU ÄR BÄST ♥♥♥

2012-09-09 @ 00:43:43
URL: http://snillesflikkah.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback