Film!

Hej! Har haft kul med Pelvis idag med! Jag vaknade vid
10 ungefär och hon vid 11 så gick vi upp och gjorde pannkakor
till frukost om ni ville veta :) Vi somnade vid halv 4 inatt också.
Vi har varit ute och tagit foton idag men jag orkar inte lägga
upp dom nu för jag är trött och har ont i halsen, hehe.. Hoppas
inte Erika och pappa har smittat mig med förkylning -.-
Sen så har vi sett på Wild child och Jag saknar dig! 
Jag har haft jätte kul med min lille Elvis! ♥
(och jaa, jag kallar henne för; Elvis, Pelvis och Pelvan.. :3 )
Fast det "slutade" ju inte så bra.. 10 minuter innan hennes pappa
kom och skulle hämta henne tappade hon luften..! (hon har
skadade revben så hon fick ingen luft helt plötsligt..!) Det var
läskigt, men det gick om sen! ♥
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback