Dampigt!

Hej! Har suttit här i nästan 1 timme snart och gjort en bild
som ska vara min nya header och den blev FAKTISKT väldigt
bra tycker jag! Så jag sökte på google "Hur man lägger in en ny header till blogg.se"
och jag fattade allt vad man skulle göra tills det kom att man
skulle leta upp någon text och byta det med en annan och så
men jag hittar verkligen inte den -.- Nu är det panik att jag behöver
Fons hjälp! ;o Om du läser detta Fon.. MESSA/CHATTA med mig!!
Vill ha en ny header! Det går inte ens att ha ett sådant tema som
redan finns!! :O DAMP!!!!!! Kanske ska förflytta mig till en annan
hemsida som bloggplatsen eller devote..? Vilket eller vilken
tycker ni är bäst? :) KOMMENTERA DIREKT TACK! :D
 
Moizz<3

Postat av: Anonym

blogspot!

2012-09-13 @ 16:28:08
Postat av: Jonna

DEVOTE ÄGER! :**

2012-09-13 @ 18:17:57
URL: http://jonnssan.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback