Dålig uppdatering!

Hej! Var nog ett tag sedan som jag skrev här.. Förlåt, men
har inte haft tid nu! Har jätte många läxor till nästa vecka
tillexempel; fysik, biologi, musik, 3 engelska läxor, so och
säkert någon mer.. Och så har jag gymnasten också.. Men ska
försöka skriva så mycket jag kan! :)
 
I torsdags och igår så slutade vi en halvtimme innan vi slutade
så det var skönt! Satt med goa människor och snackade/tog
kort! :D Det är väldigt roligt att ta kort på kompisarna när dom
inte vet om det xD JAG E BÄST PÅ ATT SMYGFOTA ! :3
Här är några bilder som jag har smygfotat :D
 
Caisa lekte med min hörslinga .. xD
 
Söta kompisar jag har! :3
 
Moizz<3

Postat av: Jonna

MOA WTF, det var ju på zokker! xD <3

Svar: Hahha, vet! :D <3
Moa Hallberg

2012-09-23 @ 01:13:11
URL: http://jonnssan.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback