Tråk!

Hejsan! Dåligt av mig att jag inte har skrivit något på några
dagar, men har varit så sjukt trött och mycket läxor nu ( -.- )
och prov..! Har inte orkat på in på mobilen och bloggat heller!
Men detta har hänt;
 
I tisdags så hade vi ÖMSA hela dagen och det betyder att alla
får jobba med det de vill t.ex. läxor och sådant man kommit efter
i och jag gjorde bara läxor = So, engelska och spanska :) Sen hade
alla i klassen "extra idrott" och det var den roligaste och svettigaste
idrotten hittills :)) 
 
I onsdags (igår) så var det inte direkt något roligt i skolan,
förutom teatern och lite svenskan :) Efter skolan så var jag och Jonna
på Zokker med Gusten och vi hade väldigt kul! ;p
 
Söta dom ee!♥
 
Idag så var tadläkarna och pratade med klassen om tandhygienen,
tobak och så. Sen har det varit Idrottsdag idag för 4:an ,5:an och 6:an så
jag och AnnaJ gick dit och kollade när vi hade håltimme så va jag med
Joanna där. Gick bra för Alun iår med, som vanligt! :D Fast dom fick ju
inte så bra väder.. Regnit och tråkigt! När vi kom dit så va alla helt jordiga xD
 
Imorgon så ska jag och bäästis va ( =Jonna) fast vi vet inte hos vem än xD
Vi hade tänkt att åka till stan men det gick inte sen, så nu ska va bara
va och chiiiiilla! :D
 
Justnu så sitter jag i sängen med datorn i knät, lyssnar på RixFM och
messar med Jonna om vi ska va hos mig eller henne xD Väntar också
på att vi ska åka in till gymnasten om en halvtimme ungefär. Då blirdet
att plugga påvägen in och lääsa! ;D Hade matteprov igår och det gick
faktiskt bra! Sen ska vi ha det på måndag igen och det blir svårare och
då.. aa, går det nog inte lika bra..! 
 
Men ja, det var lite om vad som hänt! Nu ska jag fixa till mig tills vi
ska åka om ett tag! ;))
 
Ps. Vi ska va hos mig imorgon, Jonna å jag och då ska hon sova
här också! :3 Sen ska vi spela in en video där vi sjunger till någon
låt som vi ska bestämma imorgon och lägga upp på Facebook. För
jag la upp en status; "Om 50 st gillar lägger jag upp en video där
jag och Jonna sjunger" och det va 76 st som gillade..! xD
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback