Someone like you - Adele

Godkväll i stugan allesammans! Jag skrev ju på facebook
att jag och Jonna skulle sjunga och lägga upp en video
på det och vi har sjungit den men det gick inte att lägga upp -.-
Så jag har lagt ut den på youtube och nu får ni se den alla
människor som läser min blogg! :D
 
(och juste, Jonna sover hör inatt då! :3 Vi ska se på två filmer
snart/sen! Vi har skypat, gått till affären och sjungit idag! Såklart
har vi skrattat en massa! :D Nu håller vi på med att "hämnas"
på varandra med att lägga upp halv fula/knäppa bilder på varandra
och ja, det går bra! ;D )
 
 
Falskt å så ibland dåe.. *Man hör typ bara mig..! O.o SJUNG
HÖGRE SEN JONNA!!*
 
Moizz<3

Postat av: Anonym

somsagt, tondööööv

2012-10-06 @ 21:59:45

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback