Jonna min bästis! ♥

Bara för att jag ÄLSKAR min underbara bästaste bästa vän
Jonna så måste jag försöka skriva och visa det nu, här! (även
att jag kanske gör det i skolan då)
Alltid när kompisar ska skriva till kompisar så skriver typ
alla exakt likadant! Men jag skriver med mina EGNA ord! ♥
 
Jonna, du e min BÄSTASTE vän och kommer alltid vara det,
som det känns nu! Tro inte att jag kommer kunna träffa någon
annan person som är som du, lika bra, lika snäll och bäst! 
Du finns alltid för mig och har alltid gjort så länge jag kan
minnas! Vi har haft tråkiga minnes/stunder som jag har lust
att radera! (Förlåt för allt dåligt som jag gjort! :'/ ) Men våra
bästa och fina minnen ÄLSAKR jag! Vi är så sjuuukt góa! :D
Du e nog den personen som vet mest om mig och min "bakrund"
och om familjen och så! Du vet typ allt om mig och jag om dig!
 
Fast egentligen.. Detta är ju nästan bara ord..! :/ Men jag vet inte
hur jag ska visa det för dig! Jag älskar dig något sjukt och du är verkligen
min bästa vän och jag vill ALDRIG förlora dig!! Fattar du?! ALDRIG! 
♥ NEVER IN MY FUCKING LIFE I WILL LOSE YOU! ♥
Så, sammanfattning av detta; Jag ÄLSKAR dig, du är min bästaste bästa vän,
jag vill ALDRIG förlora dig NEVER! 
 
 
 
 
 
 
 
Puss bästis! ♥ :*
 
Moizz<3

Postat av: Jonna- Din ängel <3

AWW! FATTAR DU HUR SJUKT MYCKET JAG FUCKING ÄLSKAR DEJ MED! Utan dej finns det ingen mej<3
Skulle inte klara att förlora dej heller- hoppar du hoppar jag! Älskar dej älskade bästaste bästavän <3

Svar: PUSS! Forever and ever WE! <33 :**
Moa Hallberg

2012-10-01 @ 19:17:52
URL: http://jonnssan.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback