ANDRA AVENYN!

Hejsan! Nu har jag pluggat Matte, Fysik, Biologi, Musik
och Engelska så nu hade jag tänk att chilla vid datorn! 
Vill helst fortsätta skriva på min bok om mig själv..! :3
Men är föööör frestad av att se Andra Avenyn för jag har hittat
en hemsida där man gör ett konto (som jag har då :p ) och
så finns EN MASSA filmer och serier så nu ska jag se på
Andra Avenyn! :3 ÄNTLIGEN! Har längtat AS mycket efter
den serien! :'3 TACK SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET
JONNA FÖR ATT DU VISADE HEMSIDAN!! Puss på dig bästis! ♥
 
Juste, till den människan som skrev att jag och Jonna tydligen
är tondöva; Jag bry mig inte och inte Jonna heller antar jag,
för vi gjorde dethär på en kul grej liksom! Vi gjorde det inte på 
allvar och så vet vi att vi inte sjunger bra! ;))
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback