Tjoo!

Hej! Idag har jag varit på gymnasten
och det var så jävl.a varmt när vi va
ute och sprang ängörundan ;o höll på
att dööö av uttorkning! Sen den sista
kvarten var vi ute och solade/körde
styrka :p

Nu e jag ju hemma och när jag kom hem
så duschade jag och har fixat till mig i
ansiktet och på kroppen och så har jag
hunnit med väldigt mycket:
Fyllt i kontraktet, skrivit rent om friståendet,
bytt sängkläder, gjort klart läsloggs-läxan
och lite mer ;D tycker jag va duktig (y)

Nu kommer bilder på mig-jag och Erika-
på dom nya kläderna :)























Många eggggooooo bilder xD







Snygga vi ääääärrrrr asså! :D
Den sista bilden blev bara jätte bra ..
Naajj, vi bjuder på den :*

Har haft väldigt kul hos sister! Vi var och
kollade på bio igår och den hette:
The dictator och det var en komedi och
den var väldigt rolig och bra!! I typ 5
minuter satt jag och Erika och gapskrattade
när inga andra gjorde det xD Men det var
jätte roligt!!! :p

Moizz<3

Postat av: Ronja<33

Fyfuck va söt du är bästis :*

2012-05-21 @ 11:49:08

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback