Solig dag!

Tjoooo alla fina i det sköna vädret! :D
Asss gutt väder idag ju?! Ska nog snart
gå ut och sola lite och läsa sammtidigt
hur det nu ska gå när man ligger på rygg,
för man skymmer ju solen då med en bok xD
Sen kanske man hittar något fint man kan ta
kort på ute! ;D Men måste hinna damma lite
i rummet också innan jag går till Fritte sen och
det börjar om typ 3-4 timmar. Får väl hinna
med "allt" :p

Kan skriva vad jag ska göra nu i veckan
och det kommer bli kuuul! :D
Måndag(idag)- Fritte med roligt folk, kanske blir det
                        vattenkrig?
Tisdag- Skola och sen gymnasten på kvällen.

Onsdag- Kanske det blir Utvecklingssamtal, hade inget
               sist jag skulle.
Torsdag- TALANGJAKTEN i Mörbylånga ;D Ska följa
                med Linne dit! (vi var där förra året med tsm!)
Fredag- LILLA VM i Färjestaden! Kommer bli jätte kul!
              Det är det alltid, även om vi för det mesta har
              förlorat mot dom. Men i år ska vi ta dom!!!! :D
Lördag- Jag och Sanna W.W ska till Max på Familjehelgen
              och vara tiger(-maskoten), dela ut gratis glass
              till barnen och gratis ballonger och så :D Kom dit
              så får ni se oss (y)
Söndag- Gymnasten!


Det är min roooooooliiiiiigggaaaaaa veckaa!!!!! :D
Kommer bli den bästa vecka på längee! <3

Nu ska jag gå ut och få lite färg på mig !

Moizz<3 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback