Nya kläder/saker.. igen! :3

Heej! Förlåt för dålig uppdatering .. Men
har varit så trött på sistone allt med gymnasten
och så :/ Men snart blir jag nog piggare! :D

Idag vid halv åtta åkte jag och mamma till
Torslunda för mamma skulle klippa sig och nu
har hon en ny cool frisyr ;D Men efter det var
vi på ett dagis i Färjestaden för mamma
skulle hämta något där och sen har vi
varit i stan och mamma är sååå gullig och
bara skämmer bort familjen hela tiden så
jag har fått saker för nästan 1000 idag .. :3
Sen har vi ätit på Mc donals :) Och så
har vi tittat på kusinen när han har spelat
fotboll, tyvärr så förlorade dom men det är
alltid kul att titta på när Isak spelar ! :)



Ginatricot



Ginatricot



Ginatricot



Glitter



Stadium



Stadium
Ny gympaväska! :DD

Fina saker va? :D Kommentera gärna vad
ni tycker om dom! :D

Vi va ute och tittade i poolen och titta vad
vi fiskade upp ..!!!!!!!!! D:



Läsktigt va!! :o

Haha, ne vi var på CityGross och handlade
den (och för er som inte ser, det är en lax) :p
Men den var rolig att peta på! :D
(vi har inte polen uppe om ni undrade ;)  )

Btw. Följ mig på instagram= moizzh
och twitter= MoizzHallonBerg :)



Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback