Margareta loppet

Tjaa !! Nu sitter jag i sängen med ipaden och lyssnar på Justin Biebers skiva ;D roligt att jag kommer ihåg texten till alla låtar, för förr var jag ett STORT fan av honom :3 nu är jag inte det men gillar hans gamla låtar för att jag kan dom xD
Förut så packade jag lite smått till tävlingen och så :) på fredag så ska vi ju iaf till Gröna Lund :D kommer bli väldigt stressigt imorgon när jag kommer hem från skolan/Skansen!! Vi ska ju vara i Skansen och träffa klassen och vara där hela dagen men kommer tillbaka till skolan den sista timmen ;) men när jag kommer hem måste jag packa klart, sen ska vi till köpstaden och köpa små saker till tävlingen och sen efter är det gymnasten och sen kanske sova hos Erika och nästa dag: åka till Stockholm !! Stressigt tycker jag ! på söndag natt kommer vi hem också tro jag och på måndag fyller min snyggaste sak till syrra 19 år också !! <3
Men nu måste jag fortsätta ;)
U smile , I smile :3
Moizz<3



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback