Lilla VM

Hej ! Har duschat nu och för en halvtimme ungefär så kom jag hem från LillaVM :D vi vann alla 3 som vi skulle för att komma till semifinal och det gjorde vi, men där åkte vi ut:/ men vi kom 3:a iaf ;D träffade Ronja och Moa så var jag och några till med dom en stund mellan matcherna och jag spelade 2 matcher av 4 st ;) men jag var en bra hejaklackare :D
imorgon så ska jag och Sanna till Max och vara tigermaskoten där då! :D kommer bli jätte kul och att få krama små barn ;3
Om en vecka och två dagar är det tävling i Stockholm och om en vecka så åker vi dit och så ska vi på Gröna Lund där :D kommer bli jättekul men kommer vara väldigt nervös på torsdag kväll och på fredag när jag vaknar :p tåget går också innan 6 på morgonen .. :p
(om ni undrar varför jag inte skriver som jag brukar göra så är det för att jag skriver på Ipaden eller hur det stavas xD
Moizz<3



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback