Klasserna!!!

Heej! Idag i skolan var med som sagt inte
så ansträngande dag. På syslöjden började
vi på något roligt faktiskt, vi "broderade"
på symaskinen och man fick välja en bild
som man skulle skriva ut på datorn och
jag tog en bild på mig själv (y) Det va kul,
fast jag blev ju inte klar ;)
Sen fick vi veta klasserna till Skansen :D
Dom blev bra och jag känner nästan alla
som jag hamnade med! :D

Efter skolan var jag på Fritte och det var
kul :) Det var väldigt hoooooooooot
där inne iaf!! ;o Men som vanligt .. Jag
har skrattat åt ingenting :p

Dagens roligaste kommentar
På Fritte ligger jag ner i soffan som står där
och JS sitter vid väggen som är liten bit bort
och så säger han:
JS- Hahahaahahah, bilen borde få motorstopp när
den är på toppen xD
Jag och dom andra- HAHAHAHHAHHAAH xD

Tro inte att ni fattar.. Men det var VÄÄÄÄLDIGT kuul!

Moizz<3

Postat av: JonnaK

Hej! Kikade in på din blogg och såg att Jag kommer att hamna i samma klass som dig på Skansen, tror jag...

Blev lite överraskad :)

2012-05-09 @ 18:39:09
URL: http://karlssonjonna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback