Hemska saker!

Det hemskaste som finns är... MYCKET!!
Det är så jävla (förlåt om jag svär xD )
mycket som inte borde finnas i livet men
som ändå finns!! Fast, om saker inte hade funnits
och allt alltid hade varit bra hade inte livet
varit så kul..? Men till samtalet: Nu ska jag
skriva om några olika saker som jag tycker
är fruktansvärt hemskt !!

Kan börja med att jag HATAR cancer och
bara börjar gråta varje gång jag tänker på
det! Tänker alltid: "tänk om någon som jag
känner skulle få det, eller tänk om jag skulle
få det.." osv. Tycker bara att det är för
hemskt!! Men det har ju blivit bättre med
behandlings saker till det så man kan ju
hoppas på att folk blir bättre!

Sen hatar jag mördare! Så onödigt att
folk bara går och dödar folk bara för att
dom "har kul" och har det som en hobbie.
Fattar inte hur sådana puckade folk tänker -.-
Antar att dom har något fel i sin hjärna! Om
dom ens har någon..!

Våldtäcksmän/Peddosar är såååååååååå
äckliga!!!!! Helt perversa och slemmiga!
Det enda dom tänker på är sex sex sex
sex sex sex!! Det är såå äckligt så man
spyr på dom! Det enda dom tänker med
är deras snopp! -.-'


Det finns tuseeeeen fler saker som är
hemskt och så men just nu hinner jag
inte skriva mer för måste sova .. :p
Men förresten, jag har ju inte skrivit
"Dagens roligaste kommenter" men nu
kommer den:
*Jag, Sanna och Ingrid sitter och pratar
på gymnasten*
Sanna- Moa, sätt på mig! Du kan väl
knosa på mig och du känner dig manad.
Jag och Ingrid- HAHAHAHAHAAH xD

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback