Hel dag på gymnasten!

Hej! Nyss för en stund sedan så duschade
jag och har hinnit äta lite :) Nu kollar jag
på bloggar och så lyssnar jag på musik :)
Hela dagen idag har jag varit på gymnasten,
först i 3 timmar "gymnastiserade" jag och sen
gjorde Anna B det och jag var där och tittade
på henne ;)

Imorgon är det Fritte :) Det ska jag till och
gissar att det kommer vara FULLT ÖS där
och mycket.. pinsamt? Ne, men roligt
kommer det bli tro jag ! :D
Det kommer bli en "inte så jobbar dag"
imorgon = att vi har inte så ansträngande
lektioner ;)

Eftersom jag läser några bloggerskors
bloggar, efter att hört dåliga rykten om
dom t.ex: "hon är helt dum i huvudet
för att hon har förstorat brösten/läpparna
och bara tänker på sig själv", "hon super sig
full varje dag och ligger med varje kille hon
ser" och sådant. Men efter att ha läst deras
bloggar ett tag tycker jag dom verkar jätte
snälla och "normala". Dom som har något imot
att folk förstorar upp delar av sin kropp
gör väl alltid dåliga rykten om den då.

Och så säger många bloggare att man ska
ha åsikter om olika saker så man ska både
skapa vänner som håller med och "fiender"
som inte håller med. Det låter bra, men jag
vet bara inte vad jag ska ha för åsikter om
något.. Det kanske kan va mellan att tycka
om vädret eller .. Äh, inte vet jag xD
Men jag får väl skriva om vad jag tycker
om jag kommer på något någon gång! :p

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback