Grattis på morsdag!

Grattis mamma på Morsdag idag!
Du är bäst!!

Till älskade mamma:
Mamma, jag älskar dig! Sen 99-08-21
så har jag ALLTID älskat dig och kommer
ALLTID att göra!

Jag vet att jag oftast är tjurig och jobbig och
bara "bråkar", men det är väl sådant man gör
hela tiden när man älskar varandra?
Många säger: "åh, vad jag skäms över min
mamma/pappa!!!!" Jag har aldrig tyck att du
har varit skämmig, bara rolig. Men när alla
säger så så säger man att man skäms över er
fast man inte gör det. Jag tycker bara du är
rolig!

Jag förstår inte hur du kan vara så snäll mot
mig när jag är arg?! Du gör verkligen vad som
helst för mig, om jag skulle säga något konstigt
du skulle göra så skulle du säkert göra det :p
Du är så underbar!

Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig
precis som du är, du är den underbaraste
mamman som finns! Du är bäst mamma!! <3





ALLTID VI TVÅ! <3

Moizz<3

Postat av: moster Monica

Åh, vad fint skrivet, Moa!!! <3

2012-05-27 @ 20:30:35
Postat av: somebody

vem kommer du att få som klassföreståndare på skansen?

Det verkar som om att du verkligen ser fram emot att börja där , och de har du all rätt till. Sjuan är som ett himmelrike, bästa scheman och lärarna är hyfsat goa och man har kanske 4 prov på hela året. åttan är hemsk , de är då man har all press på sig genom att skriva bra på alla prov som kommer varje vecka. Nian är både jobig och rolig. Nian är nog favorit året, de kommer nog du också att tycka, det är underbart för alla känner varandra så bra.



Önskar dig massa lycka till!

2012-05-29 @ 19:40:24
Postat av: Ronja

Otroligt fint Moa <3 ;*



Till kommentaren över: O.O aj aj... längtar INTE tills åttan ><

2012-05-29 @ 20:34:52

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback