Bra dag!

Hej! Idag har det varit jätte bra i skolan!
Hela dagen har varit toppen, jag har varit
med Linne i skolan idag och vi har spelat
fotboll och dansat runt på fotbollsplanen xD
På sista lektionen spelade vi fotboll till
Lilla VM som är nästa vecka ;D
Om två veckor är det Tävling också ..
Blev lite nervös när jag såg att det var
snart .. :p Men det går säkert bra! :D

Ikväll är det gymnasten och tro att vi
ska springa idag. Vet inte om jag klarar
det för har ont i knäna -.- Men jag får väl
försöka. Sen ska vi ha fristående idag :)





Här är min fina fru !! Vi gifte oss igår! :3 <3
Puss på dig Ronja!! :*

Om två veckor så ska vi till Skansen också
och vara med den nya klassen och dom
nya lärarna! Ska bli jätte kul!! :D Längtar
jätte mycket!! :D



Moizz<3

Postat av: Anonym

vilken klass ska du gå i?

A B C eller D? :)

Om du ska gå i B får du ju ha Linus Hellman som mentor, han är grym :D

2012-05-17 @ 18:42:13
Postat av: Ronja

Du är för jävla söt bäste vän!<3

2012-05-20 @ 22:03:53

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback