Bara för att...

... jag inte har så jätte mycket att göra
just nu (ska snart byta om till gymnasten
kläderna) så ska jag lägga upp några
"roliga" historier och sådant :p

Vad ska man göra om mjölken går ut?
Svar: Stänga dörren.

Bellman, en tysk och en fransman
skröt om vem som hade den
snabbaste maskinen.
- Min BMW går från noll till hundra på
sju sekunder, sa tysken.
-Långsamt, sa fransmannen. Min Ferrari
går från noll till hundra på fem sekunder.
- Äh, det var väl inget, sa Bellman. Min
fru har en maskin som går från noll till
hundra på en sekund!
-Omöjligt! sa fransmannen.
-Vad är det för masik? frågade
tysken.
-Badrumsvågen, sa Bellman.


Varför blir myggan sur på blondinen?
Svar: Blondinen får suga klart.


Inte för att dom kanske va så roliga, men
jag hittade dom i en tidning :) Nu ska
jag byta om, seeees! ;D


Varje dag som går förstår jag bättre.
Jag förstår det mesta nu och jag
förlåter dig och mig själv <3

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback