Om veckan

Tjaa ! Nu har man ätit pannkakor och
kollar på "Maria Wern" nu :) Det är ju en
ny serie (med 2 avsnitt i då :p ).
Eftersom att jag inte har bloggat så mycket
på sistone så ska jag skriva vad jag gjorde
igår och vad som händer i veckan ;D

Måndag- I skolan är det alltid en chill dag på
måndagar för det är bara: Musik, Idrott,
Syslöjd och SET. På syslöjden så stickade jag
för jag har gjort klart en Cowboy(girl) väst ;D
Efter skolan så gick jag, Joanna och Anna B
till Fritte och så var vi där ;D

Onsdag - Imorgon händer det inte så mycket i skolan,
det är Idrott iaf ;D Men efter skolan om jag inte ska vara
med någon så ska jag träna lite :D Ska testa och se om
mitt "sommar-tränings schema" går bra att köra ;D
Kommer säkert vara död .. Det är jobbigt !! :p

Torsdag - I skolan ska vi ha det sista nationellaprovet
i matte. Tror inte det kommer ta hela dagen ;) Efter skolan
ska jag ju till gymnasten och så kommer jag ju inte direkt
hinna något mer :p

Fredag - I skolan händer inte något speciellt :) Men efter
skolan blire kul :D Jag och Anna J ska sovaöver
hos Anna B och på kvällen ska vi titta på "läskiga"-filmer hela
natten xD Det blir kul !! :D

Lördag - Jag tror att jag kommer va med Anna och Anna :)
Annars kanske jag e ute och hoppar (på studsmattan) hela
dagen ;D

Söndag - Det är gymnasten så jag kommer ju vara där
och sen inte göra något. Kasnke läsa eller titta på tv :p



Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback