Lite om allting !

Heej! Var ett tag sen jag bloggade,
men har inte orkat .. :p
Ni kanske vet så mycket vad som har
"hänt" i veckan nu då :)

Måndag: Det va inget speciellt,
jag va på Fritte och där snackade vi
mest och sen lörde vi charader (eller hur
det stavas :p ) och såklart vann jag :D

Tisdag: I skolan hade vi nationella prov i
Matte och det gick bra, fast det va något tal
som jag inte kunde så jag hoppade över de :p

Onsdag: Jag spelade tvärflöjt och piano som
vanligt (fast egentligen spelar jag tvärflöjt på
tisdagar). Sen efter skolan va jag med Joanna
lite.

Torsdag: I skolan så va jag med Anna B och Anna J
hela dagen och vi hade jätte kul ;D
Jag va på gymnasten som vanligt och ..
YES !! Vi körde matta ;D (gillar inte trampet så mycket,
får oftast ont i knäna också ..) Men iaf, jag lärde mig
att löra: Rondat-flickis-salto ! :D Det va jätte kul !!!!

Fredag: Idag ska jag inte göra så mycket, kanske
va med någon? Något ska jag hitta på iaf ;D
Ska skriva ett "tränings schema" också, inför
sommaren ! :D

Lördag: Jag vet inte vad jag ska göra, kanske
är med någon då me? Något roligt ska jag hitta på,
blogga om det imorgon :p

Söndag: Jag kanske ska följa med Anna B och titta
på när hon rider elle tävlar ! ;D Jag känner andra som
ska tävla också, så det blir roligt :D






























Sööta bilder på oss va ? :3
ÄLSKAR DIG ERIKA !! KOM HEM SNART ..! <3

Moizz<3

Postat av: Mandaa!!

vilka hundar??

2012-03-23 @ 09:29:34

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback