Kommentarer tack !

Nu ska ni kommentera om vad
för bilder ni vill se.
Om ni tillexempel vill se gamla
bilder på mig där jag va liten eller
typ 1-2 år sen, nya bilder, bilder till
"en text" (som: En bild på din bästa kompis,
ett djur, familj, senast du va med m.m) eller
något sådant. Kommentera det ni skulle
vilja se för slags bilder :D



Har förresten klippt luggen idag, min kusin
Angelica kom hit och gjorde de ;D
Om ni inte har sett att jag har gjort de :p

Inatt ska man ställa fram klockan 1 timme
då också :)
Imorgon ska jag följa med Anna B och kolla
på när hon tävlar i ridning ;) Kommer träffa
andra sööta folk där mee :3
Kommer nog bilder också :)

Idag har jag varit med Joanna och vi
har övat till en dans till Alunshowen som vi
har varje år i skolan :D Sen ska hon, jag och
Jonna göra ett annat också ;D
Joanna och jag har kommit till halva låten
och vi är jätte coola :D Gillar verkligen dansen :3

Men nu ska jag sova för ska upp vid .. 6 eller
7 imorgon :p Anna kommer vid 8 imorgon
så måste sooova nu :3 Godnatt ;**

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback