Chill dag!

Igår sov Jonna hos mig och igår då
så satt vi och sjöng hela tiden typ och
sen så skypade vi lite och skrattat hela
tiden ! Både igår och idag ;D Men vi va
uppe till tre inatt ungefär och kollade på
"Jag saknar dig" och "Jägarna 2" ;D

Idag har vi inte gjort så jätte mycket, jag
vaknade vid halv nio och hon vid tio .. Hur
orkar man sova länge egentligen ..? Men
när hon vaknade satt jag vid datorn :p
Sen idag har vi sjungit Sing Star i 2 timmar
och så har vi kollat på youtube klipp och
varit vid datan :p















Godmorgon ..?





Konstigt vad jag har förändrats på kort tid!
Roligt fort gick det tills jag såg dig på den sidan!
Aldrig kommer jag glömma detta!
Med en mening: Vill komma närmare dig!

Moizz<3

Postat av: Mandaa!!

KRAM!! sår det!!

2012-03-17 @ 17:33:19

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback