Bäst hos Anna !

Va jätte kul idag hos Anna B :D
Tog några kort som vanligt.. :D
Vad vi gjorde idag: Vi va ute, hon
lärde mig en dans, tog kort, pratade,
spelade Wii m.m



















(det syns inte, men hon = Pepsi, räckte ut
tungan åt oss :3 )



Min söting till mobilnörd ;3 <333

Imorgon ska vi till Kalmar och köpa lite gejer
till Uppvisningen och sen lite annat och sen
ska vi på kalas till min söta kusin Isak som fyller
9 år i morgon och jag kan inte fatta det !! Han känns
fortfarande som 6 år! :p
På kvällen ska jag sova hos bääääästa
syster Erika !! :3 <3

Andra är inte som du, du är speciell.
Nyss började vi va och det gick snabbt tills vi vet mycket om varandra.
Nu kommer det inte komma något emellan oss !
Anna, du är bäst !! <3

Moizz<3

Postat av: Mandaa!!

Det står ANNA på dikten

2012-03-03 @ 10:37:04

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback