AJJJ !!

Igår var det gymnastik uppvisning
i Kalmarsalen= gymnasten fyllde 90
år så det va jubeleum.
Jag slutade tidigare från skolan och så
åkte pappa och jag in sen och sen när vi
tränade till uppvisningen så stukade jag
handen på första flickisen men jag körde
fler varv ändå.. Nu har jag faktiskt ganska
ont, så vi ska nog ringa till läkaren imorgon
och kanske rönka den (y)

Idag efter skolan har jag pluggat, gjort
engelska läxa, So och svenska. Efter det
var jag och pappa hos farmor och intervjuade
henne om matvanor när hon var barn.
Vi har det i läxa tills imorgon :)

Imorgon på Idrotten så ska jag, Linne,
William och Sebbe visa upp vår dans
som vi har gjort (5-6:an skulle göra det).
Det går nog bra med handen ändå ;D



Moizz<3

Postat av: Lisa

Hej kan du lägga ut bilder på de du och din mamma var och köpte i stan? :)

2012-03-09 @ 18:09:23

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback