Student och avslutning!

I onsdags så tog min kusin Angelica studenten
och i torsdags tog syster Erika studenten. Så
nu kommer en massa bilder från det ;D







Hon fick en barbapapa-helium-ballong av hennes föräldrar ;3





Tog 5 st bilder eller mer men hon ville aldrig vara med
på bild för hon syns aldrig .. Bara hennes bakhuvud!

Sen en massa på Erika ! <3





Scenen där dom sprang ut!



Erika fick barbapapa av oss också, fusk!













Kolla vad dom kallar henne :')







Igår slutade jag ju 6:an och jag spelade piano och
tvärflöjt och sen sjöng klassen men det var typ
bara jag och Linne som sjöng xD Men vi, klassen var
ändå bäst! :D





6:an <3



6:an <3



Älskar er! <3






När vi var klara åkte vi en stund i pappas bil, buiken :)
Det var kul att åka med klassen, vi skrek och sjöng som
galningar :D
Sen åkte jag, mamma och pappa till Skansen
för min kusin Matilda slutade 9:an!






Grattis Angelica, Erika och Matilda till
studenten/avslutningen! Lycka till i framtiden! <3

Nu kommer några egobilder på mig (y)



Snodde Angelicas badring ;D






Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback