STOCKHOLM!

Tjohoo ! Nu är det ju så att det inte är mitt
fel att jag inte har bloggat på länge för jag
har varit i Stockholm hela helgen och tävlat
med min gymnasten-grupp ! :D Vi kom på
62 plats och fick 45,6 poäng totalt och vi
var skit duktiga! Men jag har alla bilder på kameran och
orkar inte lägga upp nu så gör det någon dag ;)
Och kanske lägger upp videorna när vi kör :)

Sen så ska jag och träna igen, vet inte om det är sista
träningen innan vi får sommarlov ( :p ) och påtal om
sommarlov ... DET ÄR NÄSTA VECKA PÅ FREDAG OCH
DÅ SLUTAR JAG 6:AN ;O Herregud ..!

Nu på fredag så ska min klass åka till Ossestugan
(som ligger typ 500 m eller mer ifrån mitt hus)
och sovaöver där med vår lärare ! :) Kommer bli
jätte kul! Vi ska; ha vattenkrig, köra roliga lekar,
"busa" och vara heeeeelt roligaaaa heeela natten!!
Då kommer det nog MÅNGA bilder på bloggen sen xD

I torsdags så var vi i Skansen och träffade vår
nya klass och det verkar som den kommer
fungera bra! :D



Börjar gilla mitt hår nu asså! ;D
Vad tycker ni? :3

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback