Stan och Ladan med tjejerna!

Igår efter vi hade varit hos Matilda så hämtade
Anna J mig och Jonna så åkte vi först till Kalmar
och shoppade lite xD Men hade inte med mig
så mycket pengar så köpte inte jätte mycket,
men vi gick in på Glitter och jag har ett kort som
dom stämplar när man har köpt över 100:- och
jag hade inte med mig det och jag blev kär i en
plånboksväska eller vad man säger :3 MÅSTE DIT!
Jag, Anna och Jonna köpte likadan tröja som vi
skulle ha på Ladan men jag tyckte den var för varm
så dom två hade den iaf :p



Det står "cares" på baksidan av tröjan !
BH:n är asssss fin! Det finns andra färger
med sådan också, 2 olika färger då ;)
Sen köpte en sak till men den tog jag inte kort
på ;)

Sen åkte vi då till Ladan och hade jätte kul hela
kvällen!! Det var pilbågs skytte, boxning, kubb,
ridning, kanin hoppning, läsk-backs-klättrning,
X-box och fäktning! Sen kollade man på fotbollen
om man ville. Vi tittade liten stund, men jag var med
Emma och Linne också en stund :) På slutet
gick vi upp och då var det några som spelade
Fifa ( -.- ) Men vi satt och kollade sen spelade
jag också men jag sprang bara runt i en ring och
skrek hela tiden: "VART ÄR JAAAG?!" Så var det jag
som hade bollen xD Jag fick ett lysande armband
av någon kille i F-staden ;3



Jag hade iaf VÄLDIGT kul där!
Och jag kan inte fatta att vi har sommarlov
och att jag börjar 7:an sen .. :D

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback