Rolig dag!

Hej! Idag i skolan, på förmiddagen har hela
skolan haft en utedag och "lekt". Vi var vid
6 st olika stationer och 6 olika grupper och
så gjorde vi olika saker och det var ganska
kul ;D Jag var gruppledare för mig grupp
och det gick bra :) När vi var klara så gick vi
till lekplatsen och så var mormor där och hade
bakat bullar till oss och alla älskar bullarna :3
Tack mormor ! <3
På rasterna idag har jag varit med Anna J och
vi har haft jätte kul! ;D

Igår så tog jag några bilder när jag gjorde lite
knäppa "övningar" :p Jag ser väldigt stor ut på
bilderna xD



Höger ben!



Vänster ben!



Spindeln!



Spindeln ..?



Står på händer!

Haha, fint eller hur? :p

Imorgon ska ju klassen till Ossestugan och
sovaöver där och det kommer bli jätte kul!
Alla längtar jätte mycket! Men eftersom att
jag är så cool så har jag sovit där några gånger
förut eftersom att mamma "har hand om det" :)



Den frisyren hade jag i skolan idag :3 Det
var skönt att ha det! :D

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback