Ossestugan med klassen!

I fredags så sov jag och klassen i Ossestugan och
det var väldigt kul :) Först så gjorde vi mat och åt -
det var tacos - och sen hade vi vattenkrig. Det var
kul och blött.. Det regnade samtidigt också xD
Vi kollade på "Den bästa sommarn" först och efter
den så gick vi till Bergstigen och sen gick vi tillbaka
och gjorde iordning sängarna och sen såg vi halva
"Barnhemmet" för dom bara låt och pratade så då
några hade gått och lagt sig men vi hade väldigt
kul och var uppe till 5 och alla vaknade typ vid 7
med vi somnade om en stund sen igår så hade jag
kalas för släkten för att Erika har fyllt 19 år ;3
Men här kommer många bilder sen Osse! :D













(haha, inte van att se mig själv med hörapparaten xD )







VATTENKRIG NU!



Det var tjejerna mot killarna xD 5 tjejer mot 2 killar xD









Kollar på film :)



Jag och Alex vann på att kasta ägg till varandra på
kanske .. 20 m ? :D



Jag mumiade Maria



Anna B på Linne



Jonna på Anna J







Först skulle jag sova i soffan till häger och Linne
till vänster men jag såg inte dom på golvet så på
något sätt skulle jag sova med Jonna .. -->



Haha xD Men jag sov på golvet breve killarna .. xD





Hade nattlinnet på mig tills jag kom hem xD

Hade väldigt kul där!
Tack klassen! <3

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback