Myyy dag!

Tjoo brudar!! Och killar ;D Idag har jag varit med Myy :D
Det var jätte länge sedan vi var! Nästa vecka eller någon
gång så SKA vi sova över ;D Men idag har vi varit vid
affären och köpte glass (y) sen har vi snackat, målat -
hon gjorde det iaf ;D och så har vi varit ute och gått i nästan
1 timme och fick ont i knät påvägen hem! Vi tog inte så
jätte mycket bilder, men några blev det :)
 
 
 
Just det, hon gjorde två frisyrer på mig ;D
 
 
 
 
 
 
Haha, min sötis är för rolig! Hon undrade om det
gick att göra en kullebytta på gatan xD Fast det
gick inte, hon fick ont i huvudet!
 
 
Nu så lyssnar jag på musik på datorn och jag har fått Erikas
högtalare för dom gick sönder och nu har hon nya ;D
Får "gamla" minnen! Lyssnar på: Never be afraid again av
Christian Walz och den lyssnade jag på hela tiden när jag
var "ung" xD Ne, men för kanske 2-3 år sedan och kommer ihåg
första gången jag sjöng den med Erika på SingStar och
jag undrade vad låten handlade om (för att jag inte kunde bra
engelska då) och så kommer jag ihåg om vad vi sa om han
som sjöng och han som var med i videon :'3 Gamla tider det!
 
 
 
Älskar låten! Kan hela låten utantill fortfarande även att det var
jäääääätte länge sedan jag hörde den och kollade på texten!
Denna-låt+mig=♥
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback