Hejdå Öland!

Hej! Ikväll ska jag gå till gymnasten tro jag, det
var ett tag sedan nu! Har inte orkat det nu när
det är sommarlov och inte velat gå ... Men sen
efter det ska jag sova över hos kusinerna, Amanda
och Isak! :D Till torsdag eller fredag och på fredag är
det marknad i Algutsrum och jag ska gå med Jonna
där ;D Får inte köpa för mycket/onödiga saker, sparar
till en systemkamera! :D
 
Igårkväll städade jag, mamma och pappa igenom huset
med saker som vi ska slänga/sälja och då hittade jag
3 kläderplagg som jag hade när jag va liten och sen
skulle ha och klippa i, men det gjorde jag aldrig xD
 
Storlek 140 :p
 
Storlek 128 :p
 
Storlek 130 :p
 
Försmå kläder som jag kommer ihåg när jag hade,
speciellt den röda klänningen ;3 Blev jätte ledsen
när jag blev förstor för den och när jag var 3-4 år
hade jag en likadan klänning fast lila och började
gråta när jag blev förstor för den med :3
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback