En bra.. helg(?) med kusinerna!

Hej! Har haft det bra med kusinerna från tisdag-fredag och
igår var vi på marknaden också men jag gick med Jonna
och Ronja, mina söööta bästavänner! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Det kommer nog.. ganska många bilder på när jag var
hos kusinerna, på mig ( xD ) och de jag köpte på marknaden!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tycker vi är sjukt gulliga ! ♥
 
 
Munk in my ♥!
 
Nu blir det bilder från mig och Jonna och vad jag köpte
på marknaden! :D
 
 
 
 
 
Fin tröja Jonna köpte ju! ♥
 
 
Detta köpte jag:
 
Vi köpte likadana fast vårt eget namn på då :)
 
 
 
 
 
Fint va? ;3 Älskaaaar plånboken! ♥
Nu kommer några bilder på mig (y)
 
 
2011                                                                     2012
 
2011                                                                     2012
 
Roligt att man kan göra likadant med foton och man ser
hur mycket man har förändrats! :D Själv tycker
jag att jag ser nästan likadan ut, men vad tycker ni? :)
 
 
 
 
 
Guuud vad jag är snygg med alla mina miner ! :3 ♥
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback