Syster♥

Tjoo! Igår så var jag hos Farmor och hade mysigt!
Hjälpte till att tvätta fönstrena och damsög lite
och tjänade lite :D Sen åt jag hos henne och så
kollade vi på "Hotell Gyllene Knorren - filmen" och det
var länge sen jag såg den!
När jag kom hem så städade Erika och provade ALLA
hennes kläder hon har typ och jag fick lite mycket ;3
♥ TACK SIS! ♥
(här kommer några bilder på några plagg, orkar inte
lägga upp alla xD )
 
 
Byxor med högmidja
Jeans-leggins
"Tunika" utan armar
Skjorta
En LILA tub-topp eller vad man ska säga, utan armar
(har en rosa sådan också)
T-shirt med text
Sant eller? :p
"Klänning" utan axelband
T-shirt magtröja med stort hål på ryggen
Linne!
 
Och sen var det typ 10-20 st plagg till! Om inte mer xD
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback