Städdag för att det är fult väder!

Hej! Jag håller på och städar lite nu, har fixat lite
i badrummet i skåpet *det som är mitt dåe xD* och
nu ska jag städa på skrivbordet för har så mycket
saker här nu märkte jag ;o Sen dammsuga/damma
och byta sängkläder :) Lyssnar på musik också+
att det är FF här hemma ;D *Föräldrarfritt* xD
 
Igår på kvällen så va jag familjen och kollade på
fotboll på hemmaplanen här i Degerhamn och dom
förlorade med 5-1.. Men men.. Jag hade en tjocktröja
som jag aldrig har använt som jag fått av Erika och
långbyxor och det var jätte skönt och skönkänsla av
att ha lånabyxor på sig igen ♥
 
 
♥ ♥ ♥ ♥
 
Här kommer 4 bilder på mig och My när vi tittade
på solnedgången i onsdagskväll i Kalvhagen *tro jag det hette*
 
Dom här bilderna är från min mobil ;)
 
 
Vi hade badat då! ;D
 
Imorgon ska jag på läger på gymnasten men jag ska bara vara
med imorgon och åka hem på kvällen för på söndag skulle vi
göra något? och något om bilen :p
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback