Ojoj, länge sen..!

Nu var det ett tag sen jag skrev här, men jag har inte haft
tid och inte orkat skriva :$ Men nu ska jag berätta allt som
"hänt" och så kommer bildeeeeer! :D
 
Jonna sov hos mig i måndags då och vi hade kuul som vaanligt ;3
Occcchhhhhhh.... JAG FICK MIN IPHONE DÅ!! ♥♥♥♥
Taaack världens bästa mamma och pappa för min förtidiga
födelsedagspresent ;3 ÄLSKAR ER! ♥
Såhär ser min iphone ut nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi nördade mobilerna 24/7 xD ♥
 
På tisdagen på kvällen så var vi och kollade på "Svensktoppen nästa"
inne på Larmtorget i Kalmar och här kommer dom som var med:
 
 
 
 
TOFAST! ♥
Grymt bra!
 
Dom vann! ♥
 
Han är känd över hela Sverige tydligen.. Kommer inte ihåg vad
han hette :p Kände bara igen 1 låt: Hela världen är helt underbar,
eller vad den heter ;)
 
På onsdagen sov  jag hos Joanna (igår var jag och mamma
på marknaden i Mörbylånga, köpte inget. Tänkte köpa
ett iPhoneskal eller en "väska" till den men gjorde inte det)
Jag tog inte så mycket bilder med min kamera när jag och
Joanna sov över (tog mest med min mobil, men har inte dom
på datorn)
 
 
 
 
 
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback