Kalas

Hej! Idag har jag varit hos min kusin på 19-års kalas!
Jag gjorde ett kort till henne och så gav vi pengar till
henne. Om ni ville veta ;)
 
Efter när jag kom hem så har jag inte gjort så mycket,
ätit pizza ( :D ), varit vid datorn/iPaden och kollat på
film/tv :) Lat jag verkar vara xD Äta, lata mig vid tv:n och
datorn x) Men, om jag får säga det .. Jag är inte sååå lat
egentligen! :p
 
Nu lyssnar jag på en ljudbok som jag har fått på Girl:IT och
den heter: Fånge i det förflutna och så chattar jag lite..! :)
 
Imorgon så ska jag, Jonna och mamma gå på stan,
fast jag och Jonna ska gå själva då :) Ska köpa
bikini för min är föööör liten! :p
 
Har hon förändrats? :) ♥
 
Moizz<3

Postat av: Jonna

Hahah! Jag bah "vem fan..?" fast sen såg jag andra bilden och fatta att det va jag x) Men ja, jag har förändrats! ;**

2012-07-01 @ 21:37:51
URL: http://jonnssan.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback