Hoppas hoppas..!

Hej! Idag har jag "jobbat" idag igen och rensade
mellan stenplattorna och det blev mer "ogräs"
än det va igår! ;o Men fick pengar för det med,
såklart! ;D
 
Såhär snygg va jag idag!
 
Jag har solat en stund idag också och jag lyssnade
på en låt i en halvtimme och sen insåg jag att jag hade
lyssnat på den hela tiden och trott att jag lyssnade på
olika låtar xD Smart jag e :p
 
JAG HOPPAS ATT MIN IPHONE KOMMER IMORGON!
Mamma och jag beställde den i tisdags på telenor så
kommer den imorgon eller om 4-5 dagar. Men hoppas på
att den kommer imorgon! Och imorgon så kommer kusinen
Amanda och sover här ;3 Myysssss ska vi ha! :D ♥
Såhär ser mitt skal till Iphonen ut:
 
Framsida                                                              Baksida
Framsida                                                              Baksida
 
Jag spelar ett spel på iPaden som heter: "Song pop free"
och det är jätte kul! Man spelar mot kompisar och så ska man
snabbast lista ut vem det är som sjunger en låt eller vad låten heter
så kommer det upp 4 olika alternativ och så. (är inte direkt så duktig
på att förklara xD) Men man laddar ner det på iPaden eller iPhone
och andra mobiler ska gå också :D (om man har laddahem app)
Och från där har jag kommit på vad några av braiga låtar
heter som domhär 3 t.ex:
 
 
  
 
(denhär är mest bara musik, dom sjunger knappt
något i denhär)
 
 
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback