Böckeeer!

OBS! LÅNGT INLÄGG!
 
Hej! Idag har jag städat och tjänat pengar på det och nu
börjar det likna något om att det snart blir en systemkamera
för lilla mig! :'3 och det GILLAS STORT! ♥ Vet vilken jag ska
köpa också! :D
 
Och så har jag tittat lite på Skilda Världar och det är spännnnnande
nu! MÅSTE SEEEE! ♥.♥
Jag har varit på biblioteket i typ.. 1 timme tro jag och lånat 3 böcker
som verkar asiiigt bra och sen reserverat hem 4-5 böcker som kommer
på torsdag.. Undra hur det går för mig att läsa klart alla .. :p
Nyss solade jag och jag tycker jag e jätte vit men ändå bun! ;( VILL VARA
BRUUUUUUUN!!!! Men det är jätte tråkigt att sola också! -.-' :p
 
Det blev inte att jag, mammi och pappi cyklade till Bergstigen och grillade,
hela familjen ska ha mysigt ikväll istället! Men om någon timme ska
jag ut och gå, får se om jag tar några bilder.. Orkar kanske inte det, men
vi får se! ;)
 
Nu lyssnar jag på dom låtarna jag "länkade" igår ;) (eller när det var)
Börjar tänka mycket på Skansen nu (min nya skola som jag ska börja
i nu i 7:an) och längtar as mycket! För någon månad sen så tänkte jag
mycket på det jag kommer förlora på att börja på Skansen också som:
Alla mina kompisar på Alun, klasskompisarna (för min klass kommer
splittras), tänk om allt blir fel när jag börjar, kommer jag få många nya
vänner och sådant.
Men nu har jag lagt det bakom mig och bara tänkt att jag få ta det då,
för jag tror(*VET*) att min nya klass kommer bli bäst för jag vet vilka
alla e nu och under sommarlovet har jag "lärt känna" hur dom är, t.ex
sett på facebook, instagram m.m hur dom är och dom verkar vara bäst
allihopa, så nu kan jag bara ta det lugnt! Fast det SÄMSTA med att
börja i 7A på Skansen är:
ATT JAG INTE GÅR I SAMMA KLASS SOM MIN BEBIIS !! = Jonna! ♥
 
Kommer sakna dig grymt mycket Jonna! Men vi kommer förhoppningsvis
ses på rasterna/i matsalen! VI MÅSTE VA OFTA DÅ OCKSÅ (efter skolan
eller på rasterna). Men även att vi inte går i samma klass såå...:
ÄLSKAR JAG DIG MIN ÄNGEL//Från din Potatistroll! ♥♥
 
Ojsan.. Blev ett långt inlägg.. Hehe..! Meeeen, nu ska jag gå och tjuva
en Calippo från frysen för det börjar bli hett här även att man sitter i
bikini+kläder! ;o
 
 
Moizz<3

Postat av: Din bebiis

Åh älskar dej ännu mer mitt älskade lilla potatistroll. <3 Det finns inget "förmodligen" i det, det ska bli så. Så det så <3 :*

2012-07-30 @ 18:53:07
URL: http://jonnssan.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback