Bilder kommer nu!

Hej! Nu kommer en massa bilder på cirkusen jag och
mamma var på och sen med Vickan! :D
 
När jag har skrivit klart här ska jag gå ut och gå+ta kort,
så dom kommer väl in någon dag! :)
 
BTW; MINA HÖGTALARE FUNKAR IGEN!! Nu är jag hemma
själv .. så det blir dunkduunk! ♥
 
Kan ju säga att på Cirkusen på Skälby som jag och Vickan
skulle till va mycke mindre och plattare på höjden.. Undra
hur alla fick plats!
 
Märkte att jag tog alla bilderna med min mobil och filmade med
kameran.. Men jag orkar inte ladda över dom så, fin cirkus det
var va? :p
 
Gick till minigolfen och köpte glass, fast vi skulle till en
annan egentligen men vi gick vilse dit... :P
 
 
 
 
 
 
 
 
Mupparna♥
 
Fint jag målade :p (den som inte är svart är en "lösnagel" )
 
 
Istället för Cirkusen åkte vi och badade, och denna bild
så sitter jag bak på hennes elrullstol ;D Går snabbt! ;o
 
 
Hade det bekvämt med en handduk påvägen hem! ;3
 
Snygga efter badet! ;D
 
OMG! :D
 
Tittade på den och sen: "Säg inte till mamma att barnvakten är död"
 
GODNATT TYP
 
Hon hittade inte så bra, så jag visade henne lite vägar där
i en halvtimme-timme :D
 
 
 
 
Detta tog en stund att göra.. Och nu är klockan tio i 8 så ska
väl ut nu då! :D BYE!
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback