Yeeh !!

Nu håller jag, mamma och pappa på att
göra iordning mitt rum :D I morgon ska
vi nog kanske köpa ett nytt skivbord :D
Älskar rummet !!!!!!! :D <3

Det ligger en massa saker i Erikas
säng nu... vågar ni se ? :p



Haha :D Snart ska man hänga/lägga in mina kläder i
min garderob (y)

(kommer ingen fakta nu heller)

Jag vet inte
vem du är.
Jag vet inte hur
du är.

Jag vill inte veta
det heller.
Det jag vill veta..

Varför?
Hur?
Vad vill du?

Kom inte till
mig och håll på!
Men det du
kommer göra..
Jag bryr mig inte..


Jag redigerade två bilder igår
på min mobil och tycker att dom
blev ganska fina ;3





Vilken tyckte ni va finast ? ;3
Jag tyckte den första (y)

Moizz<3

Postat av: Mandaa!!

2012-01-29 @ 21:35:29
Postat av: Mandaa!!

tycker jag me!

2012-01-29 @ 21:35:45

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback